KOKOSNÖÖÖT!


Far jag kan inte få upp min kokosnöt, Alla sätt jag prövat har vart fel. Med min lilla yxa högg jag tills jag blev stel, Bordet fick hack, parkett golvet sprack men nöten den är hel. Far jag kan inte få upp min kokosnöt, Nej inte med ens hammare och spik. Vare vägg nu har små märken här och var, Det är bara kokosnöten som är sig lik. Ja det är bara kokosnöten som är sig liiiik! Allt det andra verkar mera kalabalik. Säg mig minns du flygeln far? Glöm bort den är du rar. för det är bara kokosnöten som är sig lik där hemma! Far jag kan inte få upp min kokosnöt, Fast jag försökt att krossa'n mot en dörr. Ty hur jag nu dängde så måste jag ha dängt fel. För dörren gick upp och mamma kom in men nöten den är hel! Far jag kan inte få upp min kokonöt, Ne trotts att jag gav min mor en ny mimik. När du henne ser så tror jag att du ler för det är bara kokosnöten som är sig lik. Ja det är bara kokosnöten som är sig liiiik! Allt det andra verkar illa gjord mossaiik. Mammas nos blev grann, Och hakarna försvann. Det är bara kokosnöten som är sig lik där hemma. Far jag kan inte få upp min kokosnöt, Nej inte ens med nitroglycerin. Ty när jag hade laddat mycket omsorgsfullt och väl, Bortåt jag sprang och sen sa det pang. Men nöten den är hel. Far jag kan inte få upp min kokonöt, För jag behärskar ej nån sprängteknik. Vårt lilla hus om du ser? Se det står där inte mer. Det är bara kokosnöten som är sig lik! Ja det är bara kokosnöten som är sig liiiik! Allt det andra verkar mera pyromanik, så att säga. Brandkårns jobb blir lätt, den enklaste dom sett. För det är bara kokosnöten som är sig lik så lik så lik så lik! För det är bara kokosnöten som är sig liiiik!'















































Tralalalallalalaallalaaaaaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0