Trippel T hoppar, hoppar och hoppar.

Det är fest, elise house håller på att göra sig klara för ännu en kulig kväll!

Trippel T sätter igång en låt.
"Åååhhh, den här e så bra" (börjar Hoppa)
"Jag kan inte stå still!!" (hoppar fortfarande)
"Minnen!!" (hoppar ..)
"VAH? menar du att du aldrig har hört denna låten innan?" (hoppar ..)
"Ååhh den e såå braaa!" (hoppar samtidigt som hon försöker sminka sig)
"Fan jag måste nog snart byta låt" (hoppar..)
Skål&Välkommen: "??!"
Trippel T bytar låt och slutar hoppa!!

SKÅL!


UPDATE:
Trippel T har nu satt igång en annan låt.
"Oooh, denna brukar jag också hoppa till" (är påväg att börja hoppa..)
"Näe, nu måste jag börja hoppa" (börjar hoppa)
"När den spelades på trädgården då var de draag" (hoppar)
"Har du hört denna då?" (fortsätter nu hoppa in i gaderoben)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0