Emma! (ett helt inlägg dedikerat till Emma)

Emma ... (försökte tvinga mig att skriva världens bästa inlägg om alla hennes bästa sidor) men jag tänkte liksom sähär: Varför ljuga??!
Emma tror sig nämligen vara den absolut bästa och snällaste på hela vår jord. Hum, vad säger man, det ligger väl inte riktigt till på det viset. Emma kan vara riiiktigt Evil, riiktigt ELAK.. (of course)

Men alltså still... Vad vore både Elise house och Elise tjejerna utan vår allas sööta, snälla, underhållande, bästaste Emmiliemma! (Japp Emma sitter seriös med en kniv mot min hals, redo att halshugga mig ifall jag inte skriver något snällt) But.. We like her anyway.. Just as she is :)




Låt bilderna tala för sigsjälva, dom bjuder Emma på! :)

Skål&Välkommen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0