Update!

Jag sitter nu i skolans daclab och ber om ursakt for den olasbara texten. Oh jag hatar att lasa svensk text utan a a och o (med prickar pa)
Well, igarkvall innan jag gick o la min kom tessie pa att pa fredag kor vi fullast langst! Vi ska alltsa vara fulla MINST ett halvt dygn, och den som klarar langst vinner.
Haha, finns ett event ocksa pa facebook, som vi knapade ihop innan vi la oss. Jag tycker att nu nar tessie o terre kommit pa en sa bra ide sa kan ju alla kora en "Fullast langst vinner"

Ikvall ska vi iallafall skaka loss pa sharkeez!
Nagot mer som finns att saga? hmm, jo vi har nu stadat upp efter fredagens fest. Kanns bra, och depositionen kanns nu mer safe an innan.  GOTT (med prickar over o:et)

okej, back to skolarbetet!
Skal! (prick over a:et)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0